دانش شبکه و هک

هکککککککککککککککککککککککککککککککککککک

دانش شبکه و هک

هکککککککککککککککککککککککککککککککککککک

تلفن‌های همراه با sms هـــــــــک می‌شون

خیلی از شما ها اطلاع دارید فقط از طریق بلوتوث و با برنامه های خاص و به شرط تایید از طرفی قربانی میشد موبایل طرف را با هزار دردسر هک نمود و وارد ان شد ولی جدیدا" یک خبر تکان دهنده در مورد نفوذ به موبایل دیگران از  منابعی  مطمعن انشار یافته است.

شرکت امنیت موبایل تراست دیجیتال هشدار داد هکرها می‌توانند با ابزار تولکیت ویژه و مهارت، از راه دور و تنها با ارسال پیام کوتاه تلفن همراه کاربران را به کنترل درآورند.  

این بار وقتی شما در خواب هستید موبایل شما هک خواهد شد.




آنچه که تراست دیجیتال حمله نیمه شب نامیده و بیشتر زمانی که کاربران خواب هستند، موثرند، هکرها می‌توانند پیام کوتاهی به تلفن ارسال کنند که به‌طور خودکار مرورگر وب را باز کرده و تلفن را به وب سایت مخربی هدایت می‌کند. وب‌سایت مخرب سپس می‌تواند فایل‌های قابل اجرا را به تلفن دانلود کند که از تلفن اطلاعات سرقت می‌کنند.

بر اساس این گزارش، در نوع دیگری از حمله، هکرها می‌توانند با ارسال نوعی پیامک به نام پیام کنترل در شبکه GSM به تلفن قربانی که از شبکه وای فای استفاده می‌کند، تلفن کاربر را به کنترل درآورند و سپس با استفاده از ابزار تولکیت ویژه برای به دست آوردن اطلاعات ورود به ایمیلش، فعالیت‌های اینترنتی کاربر را کنترل کنند.

طبق گزارش تراست دیجیتال، این حملات در این مرحله انجام نگرفته‌اند اما در صورتی که هکرها از ابزار و دانش مورد نظر برخودار شوند این حملات انجام شدنی هستند

نظرات 1 + ارسال نظر
آیتا 1388/04/02 ساعت 16:54

سلام دوست عزیز به فروشگاه منم سر بزن خوشحال می شم عزیزم

"فروشگاه اینترنتی آیتا شاپ " فروش جدیدترین فیلم ها ، کارتون ، نرم افزار ، بازی و... با 35% پایین تر از قیمت پشت جلد کالاها

"تمامی اجناس خود را با نصف قیمت خریداری کنید ، جدیدترن نرم افزارها نصف قیمت ، جدیدترین فیلم ها نصف قیمت ، جدیدترین بازی های کامپیوتر نصف قیمت"
>> بسته بندی ضد خش و حرارت با سی دی های سیلور بهترین کیفیت <<
"""""""""""" Www.aytashop.com """""""""""""""

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد